Din Homeopat

4.7
(29 omdömen)
Om mig
Jag har arbetat som homeopat sedan 2007 i Katrineholm och är auktoriserad via SHR. Läste till homeopat på Homeopatiforum i Stockholm i 4,5 år där även basmedicin ingick. Är ledamot och kanslist i det homeopatiska förbundet SHR.

Cease-utbildning 2012

MI-utbildning 2016

Om homeopati
Homeopati är en biverkningsfri medicinsk läkemedelsterapi där homeopaten sätter patienten i centrum. Homeopati är en gammal läkekonst, som tar hänsyn till hela människan enligt lika kan bota liknande (Similia Similibus Curentur)

Enligt homeopatins synsätt är en sjukdom med sina symtom ett uttryck för en obalans eller rubbning hos individen. Är kroppens eget försvar tillräckligt starkt klarar människan att återfå balansen och bli frisk. Är däremot kroppens försvarsmekanism försvagad behövs yttre hjälp och stimulans för att återfå balansen och bli frisk. Det är då ett homeopatiskt läkemedel kan stimulera organismen till att återställa balansen.

Boka tid

Omdömen

4.7
(29 omdömen)
30 maj 2025
Bra, berättade varför jag var där, fick svar på frågor, sen får vi se hur fortsättningen blir.
Katarina J
16 apr 2025
Jag upplevde Homeopaten som mycket kunnig och tror att han förstod min sjukdoms-situation. Jag får nu hålla timmarna om ett tillfrisknande.
Conny W
21 aug 2024
Det kännes bra att prata med Tomas
Gullbritt W
13 mar 2024
Väldigt trevligt och bra första möte. Fick dock inte direkt några vibbar som indikerade att detta är bekant med goda förhoppningar kring ett gott resultat i mitt fall. Men jag går in i detta med positiv attetyd.
Tomas A
20 feb 2024
Bra
Anette R
3 jul 2023
Hade önskat lite mer info om vilken verkan de olika har.
Vidar B
24 okt 2022
Mycket gedigen och inkännande.
Mikael N
3 aug 2022
Mycket bra. Ett genuint intresse för mig som patient
Thomas F
24 jun 2021
Thomas har ett öppet sinne, är envis och ärlig. Det betyder mycket för mig och mitt sökande efter att återigen ge kroppen energi och balans. Läkande får ta tid och när jag inte orkar vägrar han att ge upp - tack för att du kämpar för mig!
Annika F
11 mar 2021
Servicen och salongen helt ok. Behandlingen är inte hittad än och jag känner att det kan komma att bli dyrt. Så dyrt att vi helt enkelt inte har råd, om han inte hittar rätt.
Marie M
5 jul 2020
Trevligt och omtänksamt bemötande. Lyssnande. Är inte avfärdande när jag berättar. Tar symptomen på allvar. Tar sig tid.
Margareta E
1 jun 2020
Kunnig kille. Trevlig och vänlig också.
Maria-Kaisa J
Homeopat Katrineholm > Din Homeopat
 Användarvillkor  
Bokningssystem från TimeCenter